Saturday, July 04, 2009

Projek berani-mati punya!

At the mo, aku sedang berkira2 nak buat projek berani-mati aku tu atau tunggu dulu sampai abis 1 bulan. Kenapa kena tunggu 1 bulan? Sebab aku tak nak nampak cam desperado sangat, tapi bila aku fikir2, erm...why not?

Hmm, lepas aku discuss2 dengan bestfriend aku, dia support la projek aku ni, tapi tulah aku ni tak berapa nak confident sangat dengan diri sendiri dalam hal2 berani mati ni.

Takpela, nanti aku fikir lagi...

Bila berhasil nanti, tengok la maybe aku akan kongsi dengan korang.

***

Have a good weekend people!

Salam alaikum

2 comments:

nurinmz said...

apa kebenda pulak ko nak buat ni eh? tolong jangan tiru rekod superman aku sudah...bahaya beb! ;)

lieawulf said...

hish...aksi supARman ketu ko tu senang sangat...yang aku nak wat ni lagi susah hahahaha