Saturday, December 05, 2009

Updates...

Lama aku tak mengarang di sini...mungkin kerana sekarang aku punya fb (unfortunately it is not bf), jadi kurang masa aku ke sini.

Quick updates:

perihal aku? masih lagi struggling, masih lagi pendidik, masih lagi single, masih lagi menulis puisi, masih lagi dikurniakan sihat dan anugerah yang tak terbilang.

perihal dunia aku? tak banyak beza, cuma kini aku sedang dalam istirehat yang ku kira panjang... bukan dari penulisan, cuma dari kerja yang rasmi. lebih fokus pada famili dalam menafsir diri.

perihal dunia dia? masihkah aku mau ambil tahu sedang dia tidak ingin aku ambil tahu? aku benci kelemahan, dan dia masih lagi kelemahan aku. selagi aku tidak belajar menerima keadaan, selagi itu dia kelemahan aku. dan selagi dia kelamahan aku selagi itu aku tidak bebas.

'persona' bukan semestinya merujuk kepada penulis. teks bukan ditulis untuk makna permukaan, subteks bisa diketemu di dasar andai bijak melihat.

3 comments:

saljuhumairah said...

"persona" warna silver-amir punya

macam maner dah jadi dengan myvi club. kak intan+shahril+shahrul+kak aloi dan ramai lagi....

hehe..lari topik

lieawulf said...

hehehehe...jom kita g tanye hakim leh tumpang ke tak gi midvalley hahaha...

kelab myvi? ade ke ngeh3...skrg kelab persona la. yeop ade, amir ade, asyran ade hahaha...

saljuhumairah said...

tak pe lah...biarkan mereka-mereka hanyut dengan persona non grata mereka...myvee tetap selesa cilok mencilok dengan slumber..